Genom vårt ledningssystem skapar vi goda förutsättningar förankrade i en välarbetad kvalitetspolicy där stommen utgörs av ett antal kvalitetsmål. Förutom ett ständigt förbättringsarbete, en gedigen syn på kompetensutveckling och stor fokus på kundnöjdhet så tar vi hjälp av digitaliserade processer för att nå dessa mål. Vi har som mål att kvalitén på våra produkter och tjänster skall skapa ett högt mervärde och vara en av de starka bidragande faktorerna till varför kunderna alltid väljer Profilservice.se som leverantör. I vårt arbete skall hög service, effektivitet, rätt kvalité- och leveranstid vara en genomgående faktor. Vi lyfter kontinuerligt upp problem, analyserar och sätter in åtgärder/nya rutiner för att säkerställa att vi inte upprepar våra tidigare misstag. Sedan 2020 är Profilservice.se certifierade enligt ISO 9001:2015, vilket innebär att vårt ledningssystem uppfyller kraven för ett effektivt och strukturerat kvalitetsarbete.I en verksamhet där vi levererar cirka 10 000 unika kundorders per år är det väldigt viktigt för oss att ha ett löpande arbete med kvalité.
Sammanfattade kvalitetsmål 2020
ISO 9001 certifiering – Kvalitetscertifiering