KUNDTJÄNST · ÖPPET ALLA HELGFRIA VARDAGAR KL 8-17 · info@profilservice.se ·  010-155 10 00

Kvalitetsarbete

I en verksamhet där vi levererar cirka 10 000 unika kundorders per år är det väldigt viktigt för oss att ha ett löpande arbete med kvalité.

Med vårt avancerade ledningssystem skapar vi goda förutsättningar förankrade i en välarbetad kvalitetspolicy där stommen utgörs av ett antal kvalitetsmål. Förutom ett ständigt förbättringsarbete, en gedigen syn på kompetensutveckling och stor fokus på kundnöjdhet så tar vi hjälp av digitaliserade processer för att nå dessa mål.

Vi har som mål att kvalitén på våra produkter och tjänster skall skapa ett högt mervärde och vara en av de starka bidragande faktorerna till varför kunderna alltid väljer Profilservice.se som leverantör. I vårt arbete skall hög service, effektivitet, rätt kvalité- och leveranstid vara en genomgående faktor. Vi lyfter kontinuerligt upp problem, analyserar och sätter in åtgärder/nya rutiner för att säkerställa att vi inte upprepar våra tidigare misstag.

Kvalitetspolicy

  • Vi skall analysera, förstå och tillgodose kunders behov. Överträffa kundens förväntningar.
  • Vi utvecklar alla medarbetares kompetens, vi ger medarbetarna möjlighet att uppnå sina mål samt delegerar befogenheter och ansvar så långt som möjligt.
  • Vi har tydliga ansvarsområden inom företaget där alla medarbetare förstår och accepterar sitt ansvar.
  • Vi baserar åtgärder på fakta, statistik och analyser, vi skall alltid ha en korrekt helhetssyn på verksamheten och göra åtgärder med ett långsiktigt och hållbart perspektiv.
  • Vi tar ansvar, både inrikes men även utomlands ser vi till att vi som miniminivå följer lagar, förordningar och normer. Detta arbete skall följas upp av tredjepartskontroll.
  • Vi skall sträva efter att uppnå maximalt kundvärde och felfria produkter med högsta möjliga leveranssäkerhet.
  • Vi arbetar med tydliga rutiner kring reklamationer samt analys/dokumentation av dessa.
  • Vi gör löpande kompetens/sårbarhetsanalyser, flödesanalyser och underhåller våra rutiner.
  • Vi skall fastställa, arbeta mot, och följa upp våra resultat gentemot mätbara mål.
  • Våra medarbetare skall ha möjlighet att förstå sin egen roll och kunna ta ansvar för kvaliteten i sitt arbete.
  • Våra medarbetare förväntas bidra aktivt, i samarbete med ledningen, till att både uppnå men även bestämma bolagets målsättningar.
  • Vi arbetar med andrapartskontroll av vårt kvalitetsarbete, vi skall alltid ha en professionell blick utifrån på företagets kvalitetsarbete.

VILKEN TYP AV PRODUKT SÖKER DU?

Miljö

Ekologiskt, FairTrade och rättvist. Våra mest miljövänliga trycksaker hittar du här.

Budget

Trycksaker och produkter som är en del av det mest prisvärda i vårt sortiment.

Exklusiv

Upplev vardagslyx med vårt lite dyrare sortiment med extra hög kvalité.

Favorit

Sortimentet med våra personliga favoriter och som vi vet är väldigt omtyckta av våra kunder.

Express

Bråttom? Här hittar du produkter som går att få med extra snabb leverans inom 7 arbetsdagar.

icon box image

Om oss

Läs mer om Profilservice.se, vår företagshistoria, mål och visioner.

Varför Profilservice.se?

Vad är det som vi gör oss unika? Läs mer om våra främsta styrkor här.

Medarbetare

Hitta kontaktuppgifter till oss som jobbar på Profilservice.se.

Kundtjänst

Vi har öppet helgfria vardagar kl 8-17. Ring oss på 010-155 10 00 eller maila info@profilservice.se